Aktuality >> 5 nových způsobů jak získat více zakázek

5 nových způsobů jak získat více zakázek

Jak získat zákazníky a porazit konkurenci

Aktuality

Jak získat zákazníky a porazit konkurenci

Je to jednoduchá aritmetika: realizujte více projektů pro více zákazníků a vaše architektonická firma poroste. Ale jak to zařídit? Větší množství nebo chytřejší inzerce? Stát se hrdinou večírků a sociálních sítí? Lépe se oblékat? Žádná z těchto věcí určitě neuškodí. Ale asi jste nestali projektanty, jen abyste řádili na Facebooku, seznamovali se nebo nakupovali oblečení. Naštěstí můžete vyčnívat díky své kvalitní, rychlé a efektivní práci. A informačních modely budov (BIM) vám v tom mohou pomoci.

Vaši klienti chtějí BIM (i když to možná nevědí)

Investoři, kteří už se setkali s BIM projektováním, jej milují. Můžete z toho udělat vaši výhodu a získat tak více zakázek. Faktem je, že více než 93 % vlastníků, kteří využili projekt s BIM, zjistili, že se tím zlepšila kvalita a funkce finálního návrhu. To potenciální zákazníci, kteří již mají zkušenosti s BIM, chtějí vědět, že jej používáte a nabízíte. A klienti bez znalostí BIM by měli být poučeni o tom, jak umíte využívat inteligentní modely, a poskytnout tak kvalitnější projekt a rozšířenou využitelnost vašeho návrhu.

Je důležité začlenit BIM do způsobu inzerce a nabídek vaší firmy pro zákazníky, v jakékoli fázi nasazení BIMu. A pokud již používáte BIM, prověřte si, zda skutečně efektivně zdůrazňujete jeho výhody při komunikaci s potenciálními klienty. Podívejme se, jak můžete doplnit BIM do způsobů, jakým provádíte vaši práci a uspokojujete vaše klienty.

1: Představte se ve 3D

Co je jednou z prvních věcí, které lidé zaznamenávají v BIM procesech? Je to 3D. Když se pak ponoříte hlouběji do způsobů, jakými BIM ovlivňuje projekty, uvědomíte si, že větší přínos než aspekty vizualizace má vnesená inteligence modelů. Ale přesto nepodceňujte "wow" efekt 3D modelů a fotorealistických vizualizací. Posuďte váš současný marketing. Spoléháte se téměř výhradně na fotografie dokončených projektů? Fotky ale neříkají celý příběh. Naplánujte si doplnění úžasných 3D modelů do všech vašich marketingových aktivit, včetně firemních webových stránek a příspěvků na sociálních médiích.

2: Ukažte jak pracujete s klienty

Při setkáních s potenciálními klienty zahrňte do vašich prezentačních materiálů i 3D vizualizace. A projděte si klienty jak využíváte BIM pro to, abyste jasněji sdělili záměry vašeho návrhu a abyste jim usnadnili přispívat jejich myšlenkami. Zákazníkům se bude líbit, že při spolupráci s vámi budou moci procházet a připomínkovat srozumitelné modely namísto 2D výkresů nebo skic. To platí zejména pro klienty s nulovými zkušenostmi s připomínkováním 2D výkresů. Ukažte klientům 3D průlety vašich projektů a vysvětlete, jak jim můžete pomoci zažít jejich budovu ještě předtím, než bude postavena.

3: Řekněte co přinášíte

Nezapomeňte zmínit, že BIM zlepšuje víc než jen způsob, jakým se klienti účastní na projektech. Zlepšuje kvalitu i těch aspektů projektu, kterých zákazníci zpravidla přímo neúčastní - ale které ovlivňují náklady. Inteligence BIM modelů umožňuje multidisciplinárním týmům najít a řešit kolize lépe než to umí 2D nástroje. Proces založený na modelu také urychluje a zlepšuje spolupráci se staviteli a dodavateli. To může vést k mnohem menšímu počtu změn a zpoždění na stavbě.

Stavitelé se shodují, že BIM může snížit objem víceprací a zvýšit kvalitu. Například na hotelovém projektu v Dallasu odhaduje Balfour Beatty Construction, že BIM pomohl snížit počet změn o přibližně 50%. Jak uvedl Brad Karazsia, vedoucí projektový inženýr společnosti, "každá změna, která nenastane, představuje reálnou úsporu času a nákladů."

4: Udržte si vracející se klienty

Téměř polovina uživatelů uvádí, že BIM jim pomáhá udržet si klienty. Hodnota vracejících se zákazníků je obrovská. Skupina Gartner Group odhaduje, že 80 % budoucích příjmů společnosti pochází z pouhých 20 % stávajících zákazníků. Klienti, kteří zažívají výhody BIM během spolupráce s vámi, si spojí tyto výhody s vaší firmou. A když pak potřebují architekta či projektanta na nový projekt, zaklepou znovu na vaše dveře.

5: Sdílejte jak jedete v čele pelotonu

Poté co se přesunete na BIM, můžete oslovit vaše bývalé klienty, kteří mohou v budoucnu potřebovat vaše služby. Řekněte jim, že vaše firma nyní pracuje s klienty s využitím inteligentních 3D modelů. Vysvětlete jim, jak tyto modely usnadňují práci celého týmu, umožňují mu pracovat rychleji, udržet rozpočet a vyhnout se chybám.

Posbírejte fakta

Při posuzování zda je ten správný čas přejít na BIM se setkáte s mnoha důvody pro využití BIM. Méně kolizí. Lepší spolupráce. Vestavěná podpora energetických analýz. Úspora času. Vyšší efektivita. Mnoho dalších zajímavých výhod přináší navrhování pomocí inteligentních 3D modelů. Zamyslete se nad tímto seznamem. Prakticky všechny způsoby, jakými BIM zlepšuje projekty, se přímo projevují přidanou hodnotu pro vlastníky. Využijte výše uvedené nápady, abyste zajistili že to vědí - a pro novou zakázku si vyberou vás.

Přečtěte si další informace o trendech v používání BIM stažením elektronické knihy The Definitive Guide to Growing Your Architecture Firm with BIM. Je plná faktů a čísel z oborových průzkumů, které ukazují, proč si architektonické firmy, jako je ta vaše, zvolily BIM jako cestu k růstu. Čísla v e-knize odhalují procento firem používajících BIM a pomáhají vyčíslit způsoby, jakými BIM ovlivnil jejich podnikání.

Dle https://www.autodesk.com/solutions/bim/hub/five-ways-win-work


, Vladimír Michl